دکوراسیون هزاره سوم
اطلاعات روز دکوراسیون و خانه داری
صاحب امتياز
راهنماي دكور
اصول دكوراسيون
چیدمان دكوراسيون
رنگها و دكوراسيون
ايده ها و توصيه ها
معرفي لينك هاي مفيد
پيوندهاي سايت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

      دکوراسیون هزاره سوم

              و آدرس

mdf-hezarey3.loxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ؛ در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به ظرف 48 ساعت بعد از ثبت شدن ؛ در سایت ما قرار میگیرد. در صورت قرار نگرفتن لینک شما در سایت لطفا از طریق فرم تماس با ما مراتب را اطلاع دهید.





لمس كردن و نگاه كردن به چوب همواره با خود احساس آرامش و راحتي را به همراه داشته است. درست است كه مواد و جنس هاي ديگر نيز از زيبايي هاي مخصوص به خودشان برخوردار هستند، اما تا كنون هيچ يك از آن ها نتواسته اند جاي چوب را در وسايل و لوازم خانه بگيرند.

دراور و ميز آرايش نيز از وسايل مهم در دكوراسيون اتاق خواب است كه در جنس هاي مختلفي ساخته مي شود، اما انواع چوبي آن هميشه از طرفداران بيشتري برخوردار بوده است. اكثر افراد هنگام خريد يك دراور تنها به جنبه زيبايي و جذابيت آن توجه مي كنند و در خصوص كيفيت و مرغوب بودن جنس آن دقت چنداني به خرج نمي دهند. در حالي كه اين دو مقوله مهم بوده و مي بايست در كنار هم مد نظر قرار داده شوند.

 

 

خريد يك دراور چوبي زيبا و در عين حال با كيفيت و مرغوب علاوه بر اينكه مي تواند جلوه و نماي بسيار زيبايي به دكوراسيون اتاق خواب شما ببخشد، سبب مي شود به مقدار زيادي در هزينه صرفه جويي شود زيرا اين امكان براي شما به وجود مي آيد كه به مدت طولاني و بدون ايجاد هر گونه خرابي از آن استفاده كنيد. در اين مطلب نكاتي را در خصوص يك دراور با كيفيت برايتان مطرح كرده ايم تا بتوانيد با در نظر گرفتن آن ها خريد ايده آلي داشته باشد


• خشك بودن چوب دراور و مرغوب بودن آن

 

در هنگام خريد اطمينان حاصل كنيد كه چوب ميز توالت شما كاملا خشك بوده و از كيفيت مطلوبي برخوردار باشد. به همين منظور بايد پيگير شويد و بدانيد چوب دراور مورد نظر داخل كوره رفته است يا خير. اگر حتي 12-18 درصد رطوبت در چوب باقي مانده باشد, وسيله اي كه از آن ساخته مي شود نمي تواند دوام و ماندگاري زيادي داشته باشد.


• تست كردن كشو ها

 

 حتما قبل از خريد كشوها ي ميز را چندين بار به بيرون بكشيد و به داخل برگردانيد تا ميزان رواني كشو ها را بسنجيد و ببينيد كه آيا صداهاي آزار دهنده مي دهند يا خير.

 

 

• كيفيت بست ها و روكش چوب را بررسي كنيد

دقت كنيد كه قطعات چوب چگونه به هم متصل شده اند و و آيا بستها از كيفيت و دوام بالايي برخوردار هستند يا خير. هم چنين روكشي كه براي چوب دراور استفاده شده نيز بايد مورد بررسي و بازبيني قرار بگيرد. اين روكش نيز بايد از بهترين و مرغوب ترين كالاها ساخته شده باشد تا هم به دوام و جلوه دراور كمك كند و هم سبب زيباتر شدن ظاهر آن شود. 

 

• تناسب بافت و طرح دراور با دكوراسيون اتاق خواب شما

دراور هايي كه از چوب ساخته مي شوند داراي تنوع زيادي در بافت چو، سبك، و رنگ هستند. هنگام انتخاب يك دراور براي اتاق خواب خود حتما سبك و نحوه دكوراسيون اتاق را در نظر داشته باشيد و مدلي را انتخاب كنبد كه با سبك دكوراسيون اتاق خوابتان همخواني و هماهنگي داشته باشد.


•سطح و لبه هاي دراور

سطح دراور بايد طوري باشد كه زماني كه آن را لمس مي كنيد، هيچ گونه زبري و ناصافي احساس نشود و رويه آن كاملا مسطح و نرم باشد. همچنين روكش چوب سطح كار اگر از كيفيت خوبي برخوردار باشد  كاملا ضد خراش و تا حد زيادي ضد لكه است. در نظر داشته باشيد كه گوشه ها و لبه هاي كشو ها نيز نبايد تيز باشند.

اگر هنگام انتخاب و خريد دراور نكاتي كه گفته شد را مد نظر داشته باشيد و آن ها را رعايت كنيد مي توانيد يك خريد ايده آل انجام دهيد و از آن كاملا راضي باشيد. با خواندن اين مطلب مي توان نتيجه گرفت كه در هنگام خريد تنها نبايد به يك نگاه سرسري و كلي اكتفا كرد بلكه بايد كمي دقيق تر و عميق تر به بررسي پرداخت.

 


javahermarket

javahermarket

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره سايت

به وب سايت دكوراسيون هزاره سوم خوش آمدید. با تشکر
فهرست موضوعي
فروشگاه سایت
امكانات سايت

بازدید امروز : 3321
بازدید دیروز : 1
بازدید ماه : 1970
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

javahermarket

javahermarket

javahermarket